Tänk att du får vara min (vän) !



  • skulle jag skriva allt så skulle det bli en roman och uppföljare. därför blir det bara några få rader!

  • kristina från duvemåla
  • lejonkungen
  • soweto gospel choir
  • africa!!!!!!!!!!!
  • världen
  • " vad väljer du? Tar du alternativ ett, två : reserv eller tre: ringa en vän."
  • drömmar
  • dans
  • london
  • långa förtroliga nattsamtal
  • baconsallad
  • mörk choklad
  • ps. I love you
  • the gladiator
  • m.m

Jag kan hålla på i evigheter att skriva om dig och mig!

Soulmate!


Kommentarer
Postat av: e

tänk att jag får vara din vän .......

kan inte låta bli att LE, så FINT. Åh.

du är bara så ljuvlig.

älskar dig



oerhört mycket.



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-09-16 @ 12:41:40
Postat av: Anonym

Och JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ses på fredag !! <3<3<3<3<3<3<3

2009-09-16 @ 17:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback