En skör liten flik! A lost spirit without him!


Spirit!

Lever jag ? Ja det kan man ju undra men faktum är att jag gör det . .bloggen är väll inte min närmaste vän men jag kan ju ändra på det kanske ...
Livet går bara så upp och ner.. Kollade igenom gamla skissblock , anteckningsböcker och foton. Jag och mörkret, liksom.. Alltid denna konstanta sorgsenhet som alltid har omgivit mig .. Den som har präglat mitt liv sen det att jag blev tonåring tills nu. .Den är borta!  JAg är verkligen lycklig. .MEn som jag sa igår till min kära E att jag är en så otrolig fri själ , det går inte riktigt att greppa hela mig. ALltid är det den här lilla fliken som inte vil lägga sig under något som heter Frid. 95% av resten av själen kan göra det , men det finns alltid den här lilla fliken som måste få flyga omkring och utan att behöva landa. Dock är den ändå fastbunden i en liten skör tråd till resterande delar utav mitt sinne/själ. Märkligt! Men jag kan nog inte beskriva det bättre. . Och oavsett så är jag lycklig .. VERKLIGEN LYCKLIG!!
Fast friden är kanske inte helt och fullt ut skapad för mig.

I Can´t make it!

Jag är inte vilsen absolut inte , jag är bara väldigt FRI!

"No one will raise me up and no one will take my toung , and no one will set my spirit free...... no one except than Him.. no one get´s free .. ."

Jag menar, hur skulle jag kunna vara vilsen med när jag har Han.. Det löser sig , det gör det bara ..

" There is nothing new on this planet, everything is already done! I have try it al and nothing can take the place which is made for him in my hart! "

Det klart att det var jobbigt förut, jag hade ju ett stort hål inom mig som skrek att jag klarar inte det här utan hjälp från Gud. Det gjorde jag ju inte heller!!!!!!!

/ Spirit , I can´t make it


Kommentarer
Postat av: frida

att läsa det där gav ny kraft.

Postat av: Kajsa

Underbart! TAck<!!

2009-09-14 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback