Tänk .............

tänk om man kunde resa in i filmer .. just nu skulle jag då förflytta mig till Gotham's city bli korrupt och bli tillsammans med Jokern.. Lovisa i fall du läser detta .. Jonkern is the man ....fatta att jagh ska drömma Sweet dreems tonight. ,, ,hehe - ( jag lovar att du och Chrisstian ska få vara med .. .("
" Wy so seriously? Smile moore boy ,, smile, !
Do you know how I got my scar !
LOOK AT ME !!!! "

HI is the M A N !
" B U T I A M N O T A M O N S T E R O R A F R E A K !!! "






Kommentarer
Postat av: din L

Kajsa, vi ska hitta på en maskin som för oss in i filmerna. jag är allvarlig, vi kan ju alltid försöka! Vi äger ju på naturkunskap! Ända tills vi kommer på den tycker jag att vi överlever genom våra underbara fantasier ;) Om du vill kan vi starta något med Elijah imorgon? Btw, en låt som jag tycker du ska lyssna på, den heter HIM av Lily Allen och handlar om Gud. Jag vet inte om du kommer tycka om den eller inte, men jag tycker att den är rätt fin :) PUSS på dej du underbara människa!

2009-10-05 @ 18:53:06
Postat av: Mr.Joker

Lätt att vi gör ..du och jag och naturkunskap .. <3

Jag skulle börja med The dark knight och sedan fortsätta med Sagan om ringer. .Inte att för glömma elihja menar jag .. frodo,, mr frodo .. Hur gick det med Legolas förrsten ..

" Jag tänker på ett bröd och det är väldigt gott ,,.. Det är ju ett alvbröd .. " Lätt att jag har smakat det.Jag får lyssna på Lilly allen låten imorgon .. Ska försöka tänka om med antiken . men detta tog nästan knäcken på mig .. HAr ngt att berätta angående jokerna . .SOOOO fantastisk scen . .so to speak .. so intensiv.. a det får bli imorgon .. Puss älskade lilla MEssi fan .. Ps. du ska få höra en Queen låt där de sjunger om bercelona !!

2009-10-05 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback