"I'ts the first day of spring ... and my life is starting over again .. "

Nej det är det inte . .Men på första gången på länge kan jag andas igen .. Känner mig lycklig . .Försöker glömma det som är lite svårt. .

http://www.myspace.com/noahandthewhale

Det är nog dessa pojkar som hjälper till lite. .

" Maybe the Beatles was right after all ,, that all you need is love.."
Abruzzi
 ..  oh my ..

Det kanske behövs ett helvete för att man ska närma sig himelen igen ?

" Det är som om anden inom mig bara sjuder , det forsar liksom.. Det renar och jag mig ny."

" Try to be strong , it doesn't stay long. Soon I will be lying on the floor again. I say to my soul , that you are not safe here. I need to protect my hart , cuse that is what build my life. " Closer

Jag behöver komma närmare !!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback