Alirght it's possible!

Allting  händer och jag bara sitter och fattar inte att det gör det! Alltså det är inte det att jag inte är med utan att jag nickar och säger hm. coolt!! Fattar inte riktigt. Vilket är tur, för hade jag gjort det så hade det stigit mig åt huvudet!
" I gotta find a peace of mind."
And you make me freeze.............
" Jag har just fått min första kyss! "

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH tänk i fall man hade fått sådana underbara medelande varje kväll. .
Magiskt!! Månklar kväll! Ler stort!
Secret and youre peace of mind!

Vad i världen finns den?
Jag tänker på ryssland så oerhört mycket hemligheter man inte har fått upptäckt än. Jag menar varje land har ju sina.
" Jag längtar så mycket efter världen att jag inte kan andas! "

"Maten är underbar och människorna ännu bättre! Den del av afrika jag har fått sett är helt underbar! "

Åh vad jag längtar!
Adams lives in theory, only smart in his own head!

"What happend with the words that the hippis once made, and what happend with the work that martin luther king once created. "

" Oh poore you oh little human that you choose to not be hold in youre God's Hands........"  Wake up ,wake up wake up ...stop sleeping , stop stop stop stop , come on stop dreaming .. "


These words are not my own ..you have heard it before from another mounth!


Kommentarer
Postat av: e

you know what???



i think i love you ;);) ;) ;)

2009-10-03 @ 16:25:54
Postat av: Olivia

Kajsa, min sköna vän!!!!!!!!

Postat av: Anonym

And do you know what? I think i love you !!!

2009-10-04 @ 12:11:58
Postat av: Olivia

Jag saknar dig så det gör ont nu! Min Diana Barry, jag måste omfamna dig! Du vet ju hur jag är, och förstår mig. Behöver min "veckodos" av dig!

Vad härligt att höra att höst-téet var gott! :D Jag bokar in tjejkväll! KRAM KRAM åter KRAM

2009-10-04 @ 19:50:28
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

????

2009-10-04 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback