To heal someone

Fantastiskt, Jag kan inte förstå att jag är här. Här, där jag alltid har velat vara. Jag står vid ditt vägskäl. jag kan göra ett val. Att jag tar den vägen eller så traskar jag vidare ensam. Men det alternativet finns inte. Jag står vid din väg, tittar på dig och förstår att så här måste det ju vara. " No hero in her sky"
Jag väljer dina händet framför alla andra. Ge mig bara luft att andas, ge mig bara tid att tänka så kommer jag så småning om och ställer mig brevid dig. Att göra någon hel är det finaste du kan göra. Så att du säger det till mig betyder ett helt liv.
Jag vill veta vad som är centrum i ditt universum. Jag vill inget hellre än att vara dina händer och komplettera dig. Det är därför jag inte längre sover eller äter.
 Vi växer, vi lär oss av varandra och vi gör det gamla nytt. Det är en välsignelse, det är fascinerande och underbart. Det kallas ett liv, eller snarare två liv som tillslut flyter samman. Det är därför jag inte kan slita blicken i från dig och det är därför jag inte kan slita dig ur mina tankar.
The Blower's Daughter: 
http://www.youtube.com/watch?v=5YXVMCHG-Nk&feature=channel / Damien Rice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback