Jag har aldrig ...

Jag har aldrig träffat mäniskan sett den flyktigt några sekunder då och då men aldrig pratat .. Jag är eller så är nog kärkänslan av att bara gå fram till personen och prata väldigt stark , . nu råkar det vara så att tillfället kommer nog inte ges inom de n'rmaste månaderna eftersom personen i fråga heter James .. men utav att läsa hans texter och älskat hans röst i över två år nu känns det som om jag känner honom .. visst är det sjukt.. visst är det sjukt att det känns som om man känner vissa personer som man aldrig har träffat utan bara sett via film ellerr hört via deras fantastiska musik.. Det är det samma med Elihja Wood ända sen jag såg Flipper första gången känns det som om jag har en speciel kontakt med denna man .. Även om jag just då inte ens visste vad han hette.. och att denne ursnygge amrikanaren med de isblå ögonen råkar vara med i vad som kommer bli 2000 absoluta filmklassiker gjorde att jag fullkomligen trodde att jag kände honom.. Det var ju som om att: nemen där är ju han jag vet ju vem han är .. SJUKT SJUKT SJUKT!! Dock tror jag inte att jag är den ända som har fått erfara detta .. Eller jag vet snarare att jag inte är den enda.. men det är fortfarande lika sjukt och underligt. .Det är väldigt facinerande att se hur vi mäniskor fungerar. Skrämmande nästan Eller hur ?? ?
Denne söte lilla pojk har jag under större delen av min tid som tonåring haft en hemlig crush on ..

 Och detta är mannen vars röst får mig att jubla !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback