Ett nytt hjärta

Ge mig ett nytt hjärta. Det är värt det och det enda jag behöver är dig. Ingen och ingenting annat.



Riv sönder min själ, slit ut mitt sinne, bryt min värld. Jag behöver inte det längre. Allt jag behöver är dig!

" Open your door to peace. Open the door to your hart. I am longing to be free, free in your arms. "

" Jag skall ge dig ett nytt hjärta och fylla dig med ny ande. Jag skall byta ut stenhjärtat och istället sätta dig ett hjärta av kött. "




What ever I do , I do it for you. ......................

Don't stop , stay there , no one walking free. Stay there .. Don't stop until i'ts over.. I'm coming over. ..


Kommentarer
Postat av: Deb

Honeey you're beauty takes my breath away! och ja, Han ska skapa i dig ett nytt hjärta, just like he's done with me theese past days. sååå värt. lovee to you!

2009-11-04 @ 16:50:32
Postat av: Kajsa

Åh älskade älskade du .. du fattar inte hur lycklig jag har blivit av denna helg ..alltså du vet kämpar glädjen kom tillbaka.. viktigt att vi gör allt till en lovsång .. PUSS

2009-11-04 @ 17:02:25
Postat av: Deb

there you have it! så glad att se dig glad, fick sån energi av dig. Han har gett oss lovprisningens ande, då iklär vi oss det varje morgon, går ut och möter jättarna,iklädda i dräkten av lovprisning. Han har gett dig rösten o hela paketet:) use it, o du blir välsignad. Han e alltid trofast.

2009-11-04 @ 22:10:20
Postat av: e

love

2009-11-04 @ 22:13:03
Postat av: Kajsa

E : Älskar dig!!

2009-11-05 @ 10:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback