Blod, svett och tårar!

Denna dag! Denna 26 maj var en dag att minnas. Först försov jag mig och höll på att missa bussen. Köpte frukost på skolan och sedan repade in vårt eos projekt i typ 3 timmar. Senare när sminket skulle bort .. tror ni inte att jag tar aceton istället för sminkborttagning ( Likadana flaskor) !!! 
Hjälp fullständigt kaos bryter ut. Cia och Lovisa hjälpte mig med olika salter och sköljningar jag fick tvätta ögat med i en HEL TIMMA!!!!!!!!
 De var hur gulliga som helst. så jag överlevde och blev inte blind trots att läget var en aning ostabilt där ett tag. Sen vid maten träffade jag Andreas  som följde med mig till de läskiga skolsköterskorn ( de är jätteasnälla men läskiga) som moraliskt stöd. Allt var super allvarligt och jag blev nästan rädd .De ringde något som hette giftcentralen och ögon upplysning, vårdcentralen m.m .. Men det löste sig och nu är mina ögon  helt okej förutom att jag inte får sminka mig och att jag fick gå osminkad typ hela dagen i dag.. HEMSKT!!! 
Fast  det var en fin dag! Måste plugga men jag är så trött .. .
Lycklig men trött ..
http://www.youtube.com/watch?v=xIeDnwHduRg&NR=1  ( Han är typ det sötaste jag vet just nu)
" Du kanske tycker jag verkar borta i tankarna, som om jag hade något bättre för mig, som om jag inte lyssna längre!
Och det gör jag inte heller för jag tänker på en ängel. Vitare än snöflingor i aprill. "


Kommentarer
Postat av: Frida

ojojoj :P

2009-05-28 @ 19:24:45
Postat av: clarah

men kära hjärtanes! läskigt..men nu i efterhand kanske lite spännande. typ en kvinnlig indiana jones på uppdrag eller nåt. haha



kram

Postat av: Kajs

hehe -- ja det var väldigt spännande men vill nog inte göra om det med tanke på hälsorikserna för ögat !!! ("

2009-06-02 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback