" Vi är förlorade vi två sen vi var 17, 17 år."

Sicken dag och den avslutades med HÅKAN det kunde inte bli bättre! Det var som om taket skulle sprängas på åhaga när han körde alla goa låtar , Men när han började på 17 år kunde jag inte hålla mig . Det var liksom mer än väntat att han skulle köra den som han aldrig spelar längre just på denna dag. LYCKORUS! TOg sats och knödde mig längst fram till alla skrikande fjortisar. Livet är allt bra fint i bland. Speciellt med en sådan going. Jag och mimmi skrek oss hesa på känn ingen sorg för mig göteborg! Helt underbart . Vi och han gav allt. Publik frieri! "TRAGISKT MEN MAGISKT" "

 Jag levde på dessa klubbar men det ändå så kastades dessa gator på mig igen, såkänn ingen sorg för mig göteborg! "



Kommentarer
Postat av: Frida

Åh. Håkan!

Postat av: Olivia

Det låter som en toppendag Kajsa! Snygga bilder! :) puss

2009-03-09 @ 17:37:54
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack! aah det var veerkligen toppen !

2009-03-09 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback