Trött i händerna och ett fruset hjärta

Jag är trött i händerna ,nästan sovande. Det är studiedag och jag fryser. NI vet den här kylan när man är trött och inte riktigt orkar väcka sin kropp. Det mesta är lungt och skönt förutom att min lillebror spelar Queen på högsta nivå för att motevera sig själv till att städa ut finrummet. Fin taktik. Musik hjälper mot det mesta framför allt till att motevera. Jag har sett de första blommorna idag. När jag kom hem från skogspromenad med hundarna. Snödroppar. De är så vackra så att man går lite sönder inuti , men efter ett tag tittar man inte ens åt deras håll . Nyhetens behag, kallas väll det ?
" You spend you're whole life living in the past,
oh life is going to fast. "

coldplay



Lammen är också ett härligt vårtecken!


Kommentarer
Postat av: Ludde

Sött lamm! :D Känner igen den låttexten...

2009-03-11 @ 15:51:05
Postat av: kasja

2009-03-11 @ 17:52:36
Postat av: Anonym

yeh a know det är från coldplays nyaste skiva. prospective mars .. eller nått .skit bra ! PUSS

2009-03-11 @ 17:53:46
Postat av: Melvis

våra lamm har inte kommit ännu :( de är långsamma..

Postat av: kajsa

ÄR noomi tjock eller är hon tjock? ("

2009-03-12 @ 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback