sj'l

Jag säger som Gustav noren:
"Jag är inget annat än en trasig konstnärssjäl. Vi kan bara göra en sak ,och hade vi inte fått göra det vi håller på med nu hade vi varit sorgliga varelser."

Det är väldigt sant!

" Åh kyss mig, kyss mig är det på riktigt eller drömmer jag all oro som är kvar" Mississipi kan vänta/ Håkan

" Jag känner pojken här i fönstret mitt i mot, han samlar drömmar i fickan. På en skenande cykel den där pojken blir säkert pilot. Och jag vill ta dig dit där HUNDARNA FÅR SPRINGA RUNT RUNT RUNT. Hundar som oss. Jag kastar stenar mot solen för jag hatar den , jag sätter knivar i fotografin. Jag går på gator tills de vänder igen den här stunden blir säkert för resten av mitt liv. OCh jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans. Jag kan se mitt namn i tidningsbokstäver men jag kan inte fatta att jag fortfarande lever.
Se dig för lillebror , här kommer lyckan en liten pojke i förstora skor säger jag ska nog lyckas! " Hundar som oss/ Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback