ja-g: e-n sam-ling tan-kar! O-intressant och e-j samman-satt ,. .me-d stav-fel

  • jag borde verkligen plugga..det grämer mig att jag inte har några trevliga bilder på mina kära vänner. .

    det bara kom över mig.

    städa

    plugga

    baka

    sova ? ne jdet får bli e n  annan gång ..
  • jag fyller på lördag måste göra ovanstående innan
  • jag ska se håkan på lörddag .. det ska bli fantastiskt.
  • jag har musikprov på måndag och sammhällsprov i morrn . .
  • ja ska traffa manuels tös imon. spännande..
  • varför sitter  jag här egentligen . .
  • oh jag blir så trött . .på mig själv .
  • tycker synd om johanna ..
  • lovisas katt ligger på sjukhus
  • almedina har just bråkat med alissa.
  • varför skriver man sånt här egentligen . .
  • borde se molun rouge ..
  • borde sova , ,

detta borde bli en låttaxt..
mkt borde här i livet .. men vad gör jag åt saken .. ???


Så enkelt, så rått , så vackert och rörande!

" E n a s k m e d ä n g l a r ! "


Kommentarer
Postat av: Ludde

Du är fin

2009-03-11 @ 15:53:40
Postat av: kajsa

du med . .puss

2009-03-11 @ 17:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback