HAN!

Nemen alltså det går väll inte. Alltid funnits där eller? Nemen nu får jag sansa mig. Det blir väll inte bra. Eller blir det, DeT?
Kajsa, du ser en potensiel i varje!
Ja, jag gjorde det .. JA nu får jag faktiskt skärpa mig. För det är väll inte den delen av mig som spökar igen. JAG måste verkligen tänka igenom detta.hmmmm svårt .. svårt !
Är han En " never think twice to look into you're eyes" ?
Nemen det tåls att tänka på, som mimmi sa. Det ska vara en " Sam" det ska det allt vara.

Tänk , tänk ,,

var är jag någonstans.

KOmmer jag se tillbaka på detta om ett år och undra vad det flög i mig? Kommer jag skratta eller gråta åt mig själv som jag så många gånger har gjort förrut?

Suck!

Ollie min boll, vad skulle jag göra utan dig?

clara tog körkort idag : GRATTIS!!!


Sam?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer?!?!?!?!

2009-03-12 @ 22:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback