only time

det klart att jag ska göra något av denna eftermiddag med ..men när jag tänker efter orkar man ine med ... kanske bör jag ringa Clara,,
i just want you to wake up stay under the stars.. åh! det får mig att gråta.. JUst nu känner jag mig lite förvirrad.. lite vemodig kanske .. jag  längtar efter våren.. tänk vad härligt det blir när den kommer. . värmen bland annat. . varför känns det lättare att skriva på papper än
här?
" Jag antar att det handlar om att vara liten, det är det bästa man kan vara."
Tänk egentligen vad bra att man bara kan få utlopp för sina känslor bara så där ,, ,sjunga ,dansa , framför allt att bara ropa ut det ,, 
 "This world is not enough  for me!"

YOU CAN TAKE THIS WORLD JUST GIVE  ME YOU


det blir bra  


vår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback