att skriva

Att skriva ett inlägg tar tid ,, och kraft! Att skriva ett fullständigt cv tar ännu mer tid och kraft. Jag borde satsa fullt på det men känner mig manad att skriva ner några tankar här, vilket jag tror är hälsosamt för själen att få ut lite av allt som finns där.

I see lovers in the street walking with out care. Laughing out loud like there something in the air- they dont care where they are going. .If they truly bless they got to feel. 
And it kicks so hard,
it breaks your bones.Cuts so deep,it hits your soul.Tears your skin and makes your blood flow.
It's better that you know,
That love is hard.


MM! Den låten är  fin!

Att fika med Johanna idag var att få ett lite utbyte av hennes liv. Det känns så bra när folk vill dela med sig av det som kanske inte var det mest tippade.
Jag längtar efter våren! Ja, jag kan ha nämt det förut men jag menar det verkligen. Solen tittade fram idag på riktigt. Jag ÄR verkligen glad att den ville visa sig, trots att den varit borta så länge. Livet känns på något vis lite lättare då. I och för sig är det inte så tungt men ändå. Solen skiner som en underbar lampa , hur kan man bli annat än glad.

SO! I'm going to stay. Even if you don't want to love you. I will still be afraid. When you just want to fight and it is tears in you're eyes. I'm going to stay because you want to love me. I'm leave the tears to dry. Cause you don't want to leave me.

Ne! Vet ni vad! NU ska jag gör något karaktärsdanande. Jag ska skriva mitt cv.

" Må fridens liljor kanta eder väg." 



Jag längtar till Gudrun Sjödens nya vårkolektion!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Härlig bild!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback