Mimi Weddell

Hon är en kvinna som lever som hon lär. Hon är 94 år gammal och jobbar fortfarande som modell och skådespelerska. Hon dansar och tränar regelbundet samt fortfarande spelar piano, steppar och tar sånglektioner. Hon går även under konstant diet ( endast rokning och drickbara ting) trots sina knappa 40 kilo. Hon påstår även att det ända romantiska som finns kvar här i världen är hattar, för vilka hon har en stor passion. Hennes dotter beskriver henne som självupptagen, excentrisk , glamorös och konstant drömmande. Aldrig närvarande så att säga. En mycket speciell tant med andra ord. Jag blev facinerad av henne när jag såg en dokumentär om denna förnämda dam som hette " Hatten av".

Kommentarer
Postat av: Melvis

fantastiskt cool tant!!

Postat av: Olivia

Är det sanning??? Hon verkar helt klart annorlunda, och minst sagt underbar!

2009-08-09 @ 20:08:20
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: KaJSa

NEJ NI SKULLE HA SETT DOKUMENTÄREN MED HENNE, hon var den värsta bitchen som någon sin funnits. hon såg ner på allt och alla .. .Hon var fruktansvädr!!!

2009-08-11 @ 20:44:01
Postat av: Olivia

Hahaha OJ! Okej, då kanske jag ändrar mig.. :D

2009-08-12 @ 22:46:41
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback