Som sönderstrimlat konfetti!

Det är liksom lite för mycket just nu. alla toner som blidar ett och samma språk.
" Are they happy, or are they maybe just sad. Are they proud of the upper class."
All sorg och alla problem. Gud! Detta blir lite för mycket. Det känns som:
 " Another head aches, another heartbreaks."
Varför Gud?
Det är förrvirrat och allt handlar bara om att älska.
" Jonny ,jag gillar dig,det finns ett svart moln över dig."
Alla dessa trasiga konstnärssjälar och jag bland dem. " Don't give up, you are loved."
Tyskan, mp3, en skärnade röst från en lärare jag helst vill glömma. Att ta tillflykten till toan. Stå framför speglen och gråta medans man försöker att övertala sig själv att det inte kan var för evigt.
Alla dessa sorger och själar Gud! Jag förstår inte. Förvirring bland orosmolnen. " Your sky is full of dreams, but you don't know how to fly." Det regnar men fåglarna ger inte upp, de fortsätter att sjunga tills deras röster dör ut. " Give me , give me fire! " Ja! Snälla gör detta så att jag orkar städa upp resterna från ett sönderslaget universum.
Det är alltså här jag växte upp?
" Du räknar allt sorgligt."
Nej nu är det trots allt påsk. " You and I will always find a song to sing."
Kan en röst hela? Nej kanske inte men få hela ens inre att jubla.
" Once when I was little."
Som den sista biten i pusslet. Men annars funkar en trasig göteborgare.
" Det känns som om jag har gett allt jag kan ge, ändå har jag inte hittat vem jag e, letat efter dig. Jag har varit i alla städer och letat efter dig! "
Det känns!

Mando diao: Maybe just sad
The Killers: Al these things that I have done
Håkan Hellström: En midsommar natts dröm
Josh Groban: You are loved
The Killers: This is your life
Mando diao: Give me fire
Håkan Hellström: Försent för edelwise
Mando diao: I will go out tonight
James Morrison: Once when I was little
Håkan Hellström: Jag har varit i alla städer

Kommentarer
Postat av: Melvis

Kajsa... Du grubblar för mycket (vilken film?) Nej, jag skojar bara. Det är bra att du tänker efter men inte ska du gråta! Då ska jag dricka dina tårar <3

Postat av: Anonym

Mela du behöver inte oroa dig. Det där med tyskan var under åttan och då vet du mkt väl som gjorde mig ledsen. Och nu är det inte jag som gråter utan alla runt omkring. PUSS ps. jag kan inte komma på djungelboken?

2009-04-08 @ 22:48:53
Postat av: Melvis

eldorado!!!!

2009-04-08 @ 23:07:37
URL: http://melvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback