höst

nu är det höst på riktigt. jag dricker the och ska snart ta ut mina odjur på promenad tänkte även att jaqg ska springa senare.. alltså blogg ,vad är en blogg.? en dagbok , ett forum för att läsa varandras tankar ? ja jag vet inte riktigt.
. men jag är så glad att det är höst.. även om det är grått ute ger det mig en underbar känsla .mörkt, nya varma , härliga höstkläder. jag och klara (jag har börjat stava hennes namn med k konstigt) ska till göteborg och handla på fredag då det är studiedag-. det blir väll ett och annat konditori eller cafe besök också.. är inte det smama sak föresten..
vänner. .!!!!!!!!!!!!åh detta underbara fenomen eller hur ska jag uttrycka det ,.. att ha vänner underbart.. jag träffade olivia och åke i fredags samt mela.och inte att förglömma E underbara E. det var så fantastiskt.. jag känner bara hur glad jag blir när jag tänker på det .. de är mina vänner. jag gav boll en kram idag .det kunde hon behöva jag älskar henne så .. och klara kära klara hon stod ut med min klädpanik hela kvällen igår och ledsagade mig till något vackert.
det ända som beklämmer mig är att jag inte ser id så mycket ..  det är tråkigt. .kära vackra id ja jag saknar henne ..
förra måndagen hade jag och mimmi det riktigt mysigt vi plockade svamp och gjorde äppel juice och inte must .. det blev bra eller spexigt i alla fall . .det smakade lite alkohol och viktor tyckte att det var uppfriskande ..
ne nu måste jag sluta odjuren ska ut..
höst , vänner och studie dag på fredag vad mer kan man begära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback