jag har bara

jag har bara några få säker jag vill nämna:
roadtrippen var underbar jag saknar alla redan hela grejen det var udnerabart-.
busschaffisen var helskön.. .MATTIAS
allt var såå klockrent . jag känner mig nästan lite tom nu ,, ,,
att gå i broby i morrsses med vackra byggnader och frost vad härligt..
helsingborgs maria kyrka var trevligt.
david ekström var klockren..
att leka på ikea vr askul .. men 15 köttbullar var för mycket..
borde införskaffa en par konggas och rytmkänsla..
god natt..............
ja jag ser väll alla imorrn .. . .

Kommentarer
Postat av: Söderlund

IDOLSNACK HOS SÖDERLUND!

Idol 2008 i Sverige är som ni alla vet i full gång och nu snackas det Idol i Söderlunds blogg. Kevin Borg är den enda rätta vinnaren enligt honom och det finns ingen annan i startfältet som når upp i hans kapacitet. Hur tycker och tänker alla andra, frågar man sig såklart.



Vem tycker just du är bäst, och vem vill du se som den slutliga vinnaren? Kanske har du som Söderlund Kevin som din favorit, eller har du möjligen en helt annan uppfattning?



Ta chansen att ge just din mening i ämnet i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu. Stort tack på förhand. Att/Om du gillar bloggen, betyder massor.



Mvh

Postat av: Frida

Road trip var underbart ja!! 15 köttbullar låter mkt

2008-11-02 @ 19:33:50
URL: http://noordinarygirl.blogg.se/
Postat av: Olivia

ÅH JA, roadtripen var underbar. Saknar alla nu! Jag kan inte komma på fredag heller, så det dröjer innan jag ser er alla igen :(

2008-11-03 @ 07:55:13
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: emi

åh skaffa en kongas och kom hit!



löv u

2008-11-03 @ 15:40:53
Postat av: Melvis

Kajba!!! Jag längtar tillbaka :)

2008-11-03 @ 16:14:12
URL: http://melvis.blogg.se/
Postat av: kajsa

ahah ja jag får väll göra det men jag har hört att de är ganska dyra -. du jsg ör allvarligt sugen street nästa vecka ??? pusss löv y

2008-11-04 @ 19:14:53
Postat av: Filippa

15 köttbullar mkt det.

vi hade askul. måste göra om det!

2008-11-04 @ 21:57:58
URL: http://www.lillararaloppan.blogspot.com
Postat av: emi

seriöst?? torsdag 19.00

80 spänn!!

kom kom kom kom så blir'e shake!

(mela, du me!)

2008-11-05 @ 12:19:19
Postat av: kajsa

inte denna torsdag men n'ästa ! kanske

2008-11-06 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback