turban

ÅH, rasmus har börjat lära mig spela gitarr ,, ja kan redan två låtar innehållande 4 noter och två acord Em och Am. JAg är otroligt nöjd mid mig själv..  jag satt ute i gårkväll på trägårdsmöblerna och spelade lite, det var en otroligt bohemisk känsla över det hela .. det är otroligt härligt med våren och solen .. vår trägård som så här års är under konstant ompyssling lyser upp och får ett underbart lantligt sken över sig. .jag bar turban i går och förrgår , sicken fantastisk uppfinning sig. Både klädsamt och praktiskt.. HEJA afrikanerna !
Nu är det vår på riktigt,  jag har blivit solbränd , vi har fått kattungar och äppelträden har fått blad och små knoppar.. För övrigt står körsbärsträdet i blomm och alla lamm har kommit.
Fy va jag vill ha dredds det är verkligen skitsnyggt.. Jag kollade i gudrun s jöden katalogen igår så bohemisk.. ja blir så inspirerad. måste köpa the kooks nya skiva " kink ... "  eller konk .. jag kommer inte riktigt ihåg men hjälp va bra den är .. så sugen på att börja gymnasiet få ett helt nytt perspektiv på världen , en helt ny verklighet ,, stort , nytt och spännande.  Jag HAR badat för första gången idag: det var hur skönt som helst jag blev helt hög , fick en kick , och började ropa hur lycklig jag  var och dans en liten dans. .helt helerios .. eller hur det stavas ! jag, ollie och stina joggade efter gympan till sjön och tog oss ett dopp  .. helt underbart .. ! åh ja måste verkligen  ha the kooks nya  skiva konk eller kink .. ,...


Jag har skrivit en önskelista för mig själv som jag tänkte att någon snäll mäniska( troligtvis jag) ska uppfylla ..
ja det blir nog jag i fall lyckan ler mot mig och jag får ett sommar jobb. .
under sommaren ska jag införskaffa

dredds
pumps
snygga stuprörsjeans
en blodrödsymaskin
ett blodrött nagelack samt läppstift
skivor med musikaler på som : rent ,  hair  ,  my fairy lady , we will rock you och grese
en snygg jugend affisch
 en gittar
grym kamera
minst tre mojo tidningar
ny bikini


jag kommer inte att ha råd med hälften

79329-704


79329-703
Manuel i trägården och donar..

Skrivet igår taget idag!


Han älskar mig, och vad jag älskar Han !


Kommentarer
Postat av: emslem

kom till mig din lilla mupp, jag saknar dig!!

2008-05-12 @ 16:56:23
Postat av: Kajsa

Gärna, i helgen kanske , jag tänkte på dig idag när jag gick ut med hundarna jag saknar dig SÅÅÅÅÅ! kyss och slem darling ..

2008-05-12 @ 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback