" It a'int me babe"

Orden du säger till mig  gör mig galen, för jag är inte den! Det hade kunnat bli så bra men det går inte ihop. Jag är ledsen, nog för att du är kär i mig nu men är du det om 10 eller om 30 år? Nej!  Jag tror inte det. Man kan ju drömma och önska, förälskelse är trots allt underbart men konsekvenserna och realismen finns där inte. Jag kan inte leva med någon bara för att få den bekräftelse och tillgivenhet jag ofta skulle gjort mycket för.
Nej, jag skulle bara göra dig besviken. Du letar efter en hjälte som skulle kunna dö för dig , och kära du det är absolut inte jag. Se på mig då för stunden, men glöm mig i nästa. Jag vill inte att du är han fasten du vill att jag är hon. Jag skulle aldrig försvara dig eller öppna fönstret för dig. Jag älskar dig inte, det är därför du är så vacker.
" NO it aint me babe, no no no , it aint me babe , it aint me babe you're looking for. I'm not  the one babe , I'm not the one you need babe. It aint me babe , it aint me babe you're looking for."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback