Ett kolikbarns bekännelser- ett naturbarns bekännelser-

" Så ensamt och så Vackert, löven försöker att bli gröna, dock förtidigt. Här är jag så vacker jag bara kan bli, bland löv , gräs och nyfödda blommor. Det här vill jag visa för någon annan, så orättvist att bara jag får ta del av det. Det är så själviskt på något vis..
Å andra sidan förstår inte alla, få vill förstå. Det är därför det inte är till någon nytta att jag ens försöker visa någon annan innan jag har hittat " någon" som förstår på samma vis som jag. Det kanska tar en liten stund , men tills dess får jag och Sam själva njuta av stillheten och lugnet. "

Kommentarer
Postat av: E

du bekläder mina tankar i ord ... soulmate

2008-03-05 @ 21:29:11
Postat av: Kajsa

vackert och
sant (" .. syns på lördag.. / själsfrände

2008-03-05 @ 21:51:58
Postat av: E

förlåt att jag inte svarat på smset!!!! kom på det nu!!!!! men jag visste inte vad jag skulle svara, så glömde ... men mamma o jag vet inte än, skjuter på det lite :) behöver du veta nu?

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG

2008-03-05 @ 21:58:53
Postat av: Kajsa

ja alltså det gör inget . ja kan nog inte följa
med i alla fall ..för det skulle ju vara som en slags födelsedags present ( ja mamma och pappa skulle ju betala. ) och ja sa till dem senast igår att jag tror inte det blit något så det har nog vart och fixat något annat. .men vi får hitta på något sådant nån anna gång då.. JA älskar dig sååååååååååååååååååååååååååååååååååå med .. .

2008-03-06 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback