mönstret är brokigt ...

Jag antar att jag är en periodare av allra största slag. Ett tag drack jag bara mjölk , nu har jag balanserat det hela lite och dricker även vatten. Ett tag knarkade jag huvudverkstabletter vilket jag nu är fri från efter ett tag på rehab tillsammans med Amy Winehouse. Min största drog är kaffe och min ljuvligaste är drömmar. I flera timmar kan man sitta och bara tänka. Livet blir inte mindre dimmigt men betydligt abstraktare och levnadsvärt . Ett tag var jag beroende av att träna vilket nu har trappas ner eftersom all min träning nästan endast befinner sig i ladugården. För länge sedan var jag den största bohemen norr om varberg....det var tider det och jag kan inte säga att jag inte saknar det.. mitt emmellan  allt var det rock, militär, pojk och nu en blandning .. Jag har missbrukat det mesta!, vad det gäller stil, choklad, musik, radio, ljus , natur, kärlek  och te.
Nu är jag någerlunda balanserad vågar jag nog påstå, eller nja eller nej nu ska jag int ljuga. Min ljuvligaste drog är fortfarande drömmar och den goaste skön musik, just för tilllfället Paolo nutinis röst,( jag är dock inte insnöad). Livet är upp och ner likt Gudrun sjödens vår kollektion: mönstret och färgen är brokigt., men underbart.79329-507
Ja vissa tar livet med en klackspark.. .Min älskade sam tillexempel..

Kommentarer
Postat av: em

fint skrivet. och sant. du ÄR en periodare :P

(men inte har du väl missbrukat kärlek :O?)

love.

(har du fått mitt brev?)

(kan du inte skaffa bilddagbok?:P)

2008-02-20 @ 22:47:26
Postat av: Kajsa

tack....ne jag har väll inte missbrukat kärlek men ibland kan det kännas så ja eller jo du förstår.. .jo jag har fåttt ditt brev .. UNDErbart kära du har massa att berätta.. kanske du vill komma hem till mig i helgen ?? bilderdagbok känns tråkigt ja ja får väll se... PUSS

2008-02-21 @ 17:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback