mitt liv

11/12: Det var som om jag såg dig igår med. Den orange randiga väskan. Vad gör den här? Vad ska jag med den till. Det känns som om jag är tillbaka in old days, change but good old days. Leka på ikea var kul. Drömde om choklad och afrikan. Tonerna dansar i mitt huvud och jag nynnar om att jag ldrig ska släcka mitt lilla ljus. God natt Gud och låt mig sova snart. LORD
11/12:Varför gråter du? När droppen når marken spricker  den och går sönder. Ja det gör ont, droppen är mina tårar. Jo jag är glad! Ge mig ett ögonblick av lycka så ska jag göra ett helt liv av det. Det säger en man vars droppar är många. Barn har han inte längre. De lever bland evig lycka och frid nu. Glad är han för det. Men att förlora sitt eget kött och blod gör mer ont än alla droppar tillsammans.HERRE hjälp mig, jag vet inte vilken väg som är min!
10/12:Jag känner mig inte som någon hel människa innan jag har hittat någon. Vad är det för fel på mig?
3/11: Jag saknar dig. Kan du inte komma på fredag? På vintren är det så tyst. Det är bara löv som prasslar och det är inte speciellt trevligt. Mest kusligt. Jag saknar dig min vän, vi förstod det här med kärleken.
9/11: Det känns olustigt!
10/11: MALÖRT? upp 8:11
11/11: Ingenting! Droppen spricker och går sönder när den når marken.
12/11: Vart tog mina tankar vägen? Vad gör jag här, jag är fast! Anri är död, stackars människa. Jag känner att lycklig det var han inte. Längtan efter att fått varit med brinner. TÄNK! Bara en kväll, få se , få känna få höra och att få ta in hela atmosfsären. ÅH! Vad som än sker! Fanns de? Var de där? Brann de ? Vad gör jag här? Tvivlandet kommer krypandes på mig och gör mig kall. Jag börjar att frysa. Den själ som ska brinna slocknar och dess förkolnade flagor svävar omkring likt konfetti från ett avslutat can can nummer. Ett can can nummer  från svunna tider. Åh! Mitt hjärta brister. Mitt sinne utgör en hel kyrkogård av begravda hopp. Varför levde jag inte då? Gud! Vad har du gjort?
18/11: Bara lyssna! Att känna Vackert!
25/11: Från så brinnande att jag skakade till likgiltlig. Vad ska det betyda? GUD! Varför ens bry mig. Vad gör jag med mig själv. Bara saknaden av mänsklig , ömsesidig närhet. VAd nu ? Ja som sa nej. NÅgon som spelar vill ju ingen ha. Men jag blir så rasande på han som skulle stå upp för mig. Han som skulle stå mig nära. Nej! Varför gruva sig när sömnen är välbehövd. If ya love me want ya let me know?
26/11: Okej han kommer!
26/11: Kan vi inte få lite kontakt?
-^^- : De bruna ögonen var inte bruna de hade en kall nyans.

Kommentarer
Postat av: emi

vännen. kan inte mina tårar få blandas med dina? är du en förkolnad flaga är jag en förkolnad flaga.

kom hit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-27 @ 19:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback