några flummiga tankar från en bohem

Vad vill man , jo men det vet jag frågan är hur går jag tillväga. . ja tror på det :fullkomligt övertygad.. men jag vill mkt helst ska allt vara på en och samma gång.. vad säger man .. man måste klara sig själv eller ?? hitta sig själv hur går det .. " det viktigaste är inte hur man går till väga för att göra det , det viktigaste är att man är påväg ." att man inte stampar ,, för övrigt vill jag har dredds .. stort , stökigt och okontrollerat.. tänk vad härligt att släppa alla häminingar.. bo i kollektiv, ,tugluffa .. varför lever man inte på 60 talet .. ah .. för att Gud har något bestämt för dig  just i denna tid .. brukar emanuel säga.. åh ja det är sant ,, men man kan väll drömma .. ja men det får inte bli till något sjukt ,, vilket det alltid blir hos mig .. ja  är konstig jag vet .. men en annan sak ,, : jag älskar det ,,
wild and crazy .. vem vill inte höra det i stället för : oh du är så lugn och timid, ,nee urs. .
jag kan aldrig komma tillbaka till det , det hade jag inte ens kunnat i fall jag en gång levat då .. det som har vart , har gått förbi och kommer aldrig igen .. visst är det hemskt ibland.. denna dag ,, söndagen den 6 aprill 2008 antons och emanuels födelsedag. .kommer aldrig igen .. skrämmande men nyttigt .
 våren har kommit igen .. mitt liv kanske också borde komma igen, men jag vet inte , ,allt går så fort ,jag hinner inte lägga så mycket tid på det som krävs för att det ska komma igen .. .
 
 Även all förtvivlan så är jag lycklig ,,lycklig för att jag har fantasi och drömmar ,, ja jag saknar london  vill bo där och träffa pub killen ,. .så blir det kanske ,,ja jag vet ju det eftersom jag är så illa säker på att allt går i uppfyllellse.. ana sarkasm i orden mina ..  ..
 dessa fötter har faktiskt gått barfota på abbey road ......där även paul McCartney  gick barfota för snart 40 år sedan.. det är stort .......................det är grymt  stort..  


Kommentarer
Postat av: e

'allting har sin tid', heter det ju.

fast jag undrar jag. om samhällslektioner och gymnasium överhuvudtaget är inberäknat i det ordet.

just nu känner jag för att promenera i london ... om det är lika fantastiskt som du säger.

ska vi åka??

2008-04-07 @ 09:23:12
Postat av: Kajsa

ja det är verkligen fantastisk ,., klart att vi ska åka fråga är bara när ... L

2008-04-08 @ 16:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback