London ! ohhhhh my vad jag saknar det ..


Kommentarer
Postat av: e

å. jag säger bara å.

men, vilket MEGAläckert kort på dig i det där färgglada ståndet!!
och vilken tuff jamaican, som dansade limbo så lågt!!!! wow!

puss. du är min favorit.

2008-04-05 @ 15:44:40
Postat av: Melvis

Freddy in our hearts :D

Postat av: kajsa

ja emmie fattar du att ja saknar det.. åhh ja blir helt galen när ja tänker på det.. ja visst är det ett roligt kort .. det var en jätterolig punk butik vi var inne i och jag var tvungen att föreviga detta . .. (" .. ja du skulle älskat jamacanerna eller vad det heter .. de var skit goa och jätteroliga, ,, grymt skickliga,, du är min favvorit ,, PUSS

2008-04-05 @ 16:33:39
Postat av: kaj

mell.. oh yes indeed .........

2008-04-05 @ 16:35:35
Postat av: Anonym

KAJSA TA GENAST BORT BILDERNA P MIG TACK ! / NINAH

2008-04-05 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback