Trouble

when you see me you know that : Here Comes troubles "
älskar den meningen i låten trouble ,, vet inte varför ,, jo för att jag är en sånn person som ställer till det för andra och kör bara min sak  rakt i genom , ofta när mna vågar detta hamnar man i trubbel vilket jag gör med en klack spark i mellan åt .. detta kan nämligen reta folk nått så in i hejsan ... .ha.. life goes  on .. ,men i lala fall just nu e jag i ett skede då jag tror att jag ska sluta äta kakor och annat skit .. .ojoj .-. .. / inget front nytt i dag .. peace man farmers rocjk you.re socks ..


Kommentarer
Postat av: Melvis

Hallå jag väntar på ett nytt inlägg faktiskt.......ha ha vi får hitta på något snart puss

2007-09-10 @ 17:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback