långt hår eller kort hår det är frågan

79329-42379329-42279329-42179329-42079329-417
ollie tjatar mamma tjatar alla tjatar på att jag ska skaffa långt igen .. nu sägs det ju i alla tidningar att det ska bli modernt i höst med kort riktigt kort som jag har det .. och därför såå ja jag vill nästan skaffa långt hår bara för den sakens skulle. . det e sååå keligt att se ut som alla andra ... men jag tror jag behåller min P!nk frilla ändåå.. hur jag än anstränger mig kommer jag nog alltid att sticka ut .. och lika glad är jag för det ... jont sa i lördags när vi var på hgekås och provade skinjackor jag och han att jga såg ut som en dreggig punk bonde med nazist sympatier och att folk gick omvägar för att inte komma nära . .ahah ganska näjd beskrivningen .. ./ ha ett fint liv folks ..

Kommentarer
Postat av: Reb

Hej sötis!
Jag hejar på kort hår. Du är jättesnygg. Är jättesugen på att kapa mitt oxå, men det kommer förmodligen inte att hända. Mitt hår är inte så snabbväxande om man säger så och man kan ju ångra sig...
Puss

2007-09-12 @ 13:31:47
Postat av: Melvis

JAg röstar kort du är ju as cool!!! Bruden håll din stil. du är super snygg...

2007-09-12 @ 17:04:03
Postat av: Kajsa

TACK hahah ....jo ja tänker behålla mitt kort och min stil ni behöver nog inte oroa er ...
ja personligen älskar det,, det e praktiskt och snyggt .. inte för att jag är vacker längre som ja kunde va med mitt långa hår men det är skit samma .. ha det gött,. . mell vi syns i dag .. (/ "

2007-09-14 @ 17:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback