Front nytt : what

Okej ! det är söndag väntar på att kunna baka ut eller snarare steka pannkakor.. urs vad jag är trött .. vaknade halv 6 i morsses och ha´t't e världens nackspärr.. .alltså världens det vart inte klokt,,, ,har snackat politik och jordbruksutveckling vid matbordet sånt som roar mig alldeles upperligt. .jag red för bi me skramur runt rökås och gammla svea... och dét huset e sååååå märkeligt va´ckert .. om ändå hennes gammla fosterbarn som nu har ärvt et kunde ta vara på det där stå det vackert mitt i skogen i en glänta tronar på minnen sen fron stora dar (" ..me alla gammla saker i de har ju inte ens röjt ut huset .. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh JAG UPPRIKTIGT SAGT HATAR NÄR MAN INTE TAR VARA PÅ SINA GAMMLA HUS , LAGÅRDAR , SAKER ELLER UTHUS, gammla kulturminnen sånt som berättarom förr.. ja det är nästan så jag skulle kunna gråta . som när man byter ut något vackert och fint till nytt och fult... JA gråter tårar sprutar la bare neråt.. .URS .,.. .när ja blir lit'te äldr're ska ja å nån mer troligtvis min man skapa en förening som köper gammla nästan förfallan hus och bygger up et igen och sedan säljer et .. men med gammla anor.. ..ja ja vet ja e konstier men de får man ta.. hallo fy katten va tråkigt livet hade vart i fall alla hade vart lika .. .ska göra lite sit ups snart -- -ibland får ja den obotliga känslan av att flytta hemmifrån ja ni vet köpa sig en hederlig gammal cool stuga inreda et och bo där.. .jo varrs ,,, ,ja vart hos rebb o magnus med ungdomsgruppen i fredags .. och di har ett så märkeligt trevligt.....hos sig.. ........ JA ja jo ! ja ska inreda et då ,e (min stuga)  i en blanning av P!nk , gudrun sjöden , bonna, rock , slotts , freakigt och en allmän estetisk och gammal stil ..det blir trevligt. . . i fredags i skolan fick jag även asistera som keramik lärare på nått konstigt vis ja för ho vart inte där så jag tog på mig denna otroligt tunga bördan själv , (" .-- ja styrde domderade och dikterade.. .Det är  ja bra på.. no läraren tittade in och sa att det var nästan som om ja vart i lumpen han sa att han kunde anställa mig som sergant på skolan .. och så sa ja det klart att jag ska göra lumpen va tror han om mig ...  .då blev han nöjd .. hhah jag övar mig mycket och konstant på att bli kvartetmästare..
 
.ha ett fintliv .. .farmers rock my world .. peace maaan .. SElMA lagerlöf .. handla på konsum m.m. / blivande löjtnant pluton 7 regemente brokvarn ..

image42979329-42879329-425image387mikaimage331

Kommentarer
Postat av: Emmie

Uppdatera baby!!!!!

(jag ska klippa mig på fredag runt sex, då skulle vi kunna hämta dig, om det funkar? om du kan komma hem på lördagen ... ja, vi hörs

2007-10-09 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback