Front nytt! kaos

Jag e trött. . .får anstränga mig mer i skolan har jag förstått .. husmor-nn sa att om jag inte skötte mitt hata över allt Ubermycket ämne; Tyska ... så skulle jag inte få rida .. HA ett det bara kommer ur munnen jag rider ju jämt varje dag konstant .. det e ju en del av mitt liv .. det e ungefär  som at slita ut min mjälte , magmusklerna och nacken .. .ja det var ju kanske te att ta i men endå .. .skärpning ... så kan man väll ändå inte göra. . .min kära id har äntligen fattat hur man tar  isg in på den här bloggen bra jobbat id. .. .orkar inte ens antränga mig till att vara rolig och hård . ne jag går och  lägger mig .. .plockar upp nårra undrbara bilder so mjag personligen själv inte kan sluta bliga på ...

79329-42879329-42779329-42679329-42579329-424

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback