FRONT NYTT: Frisyren som fick mamma att nästan slänga mig ur huset och kusserna som är så söta att man gå av ....





Japp Front nytt igen .. MÅndagen innan jag började det årliga plågandet : skolan / översättning så klippte jag mig utan förvarning .. ojojoj det blev ett tredje världskrig och husmor'n själv ville väll slänga ut mig och joint min bror frågade när jag skulle sätta på mig arme kängerna och börja sparka på nån,, ,Han asocierade ( skit samma hur det stavas ) frisyern till nazist jag sa att jag gärna satte på mig ett par arme kängor och att jag sparkades men inte utav den anedningen .. .sen är det nårra bilder från mina ursöta kusiner från samma dag jag klippte mig förövrigt dock några timmar före..de sitter i en koffert som ropades in på den aktionene i sommaras.. där jag ägde totlat ..( MAAAAN ) ägsår poker .. . Som ni ser så gör jag något man kan kalla miner på de översta bilderna P!nk miner nu när jag klippte en frisyr efter hennes.. så fick jag vackert plocka fram de minerna när det var dags för fotografering .. fy katten vad jag skriver väl .. ni ska höra när jag pratar .. inte et '' ord av et'  ja säger skullle ni'a förstå el' va .. hah .. i ´alla fall ja måste bara dona  fram en bild av na' .. .
David! (  manuels kompis, som för övrigt flyttade till lund denna helgen och gjorde så att rasmus fick ett nytt ru m. . .vilket jag skulle behöva men får vackert vänta tills anne flyttar nån gång om si så dör när jag är giftas vuxen .. ahah ) i alla fall David var det jag jo när han såg mig så suckade han djupt och när jag sa PInk med två finrar i luften sa han jo den där respekterar vi ju alla högt .. han australensiska ( ski hur det astavavs ??? ) fästmö clarie sa bara:  ohh yehh ... på en underbar brytning .. .freddie och klaus våra tyska vänner sa att jag såg ut somm pink själv och undra när jag skulle ha min nästa spelning .. mor min sköt då in att detta uppförandet är icket någet man ska uppmuntra ... medans hon tittade på mig surt .. fortfarande vid detta tillfälle inte pratat med mig sen den där måndags kvällen jag kom hem med nazi håret .. oj sånna här ord kanske man inte får skriva i ofentligeheten jag skanske blir anmäld ..så jag skriver i förebyggande syfte´,,  JAG HAR INGET EMOT JUDAR ELLER INVANDRARE! så nu var det klart .. nu måste jag fakstiskt städa och träna liite .. bygga på muskler oj vad gott et e .. eller hur mellvis ??
jag har inte hunnit det för jag har mjölkat det vita guldet och äntligen lärt mig vilken som har juver te att dra ut et och vilka som ska ha båge men det förstår ni ändå inte va det betyder så det är lika bra att jag slutar nu ..
ha ett fintliv .. .farmers rock my world .. peace maaan .. SElMA lagerlöf .. handla på konsum m.m. / blivande löjtnant pluton 7 regemente brokvarn ..

Kommentarer
Postat av: melvis

Säga vad man vill, jag tycker att frisyren är as cool, men shit va smal du har blivit....inget e fel va?

2007-09-02 @ 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback