.............

jag hade kunnat lägga upp en massa bilder på kläder som jag har köpt på gekås idag  eller en bild på dagens outfit..( det är ju det mest inteligenta man kan göra )  men varför ...det är lika intressant som att titta på sara princseses ( felstavat och allt på köpet) om vad hon har satt på sig kl 8 00 innan hon gick till skolan. och framför mig står en tjej i jeans och converse med en scarf på sniskan för att vara lite unik! oj vad intressant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ne tack jag ägnar min blogg verksamhet till annat som tex . aldrig vara inne på den för det slutar bara med att man kommer till´en  massa fjortis bloggar som berättar om vad de chattade på msn igår natt ... eller hur nedra deppiga de är.. ! jag mår illa .. NEj tack .. jag ägnar min mycket bohemiksa och slarviga tid till annat.. tex äta ett äpple och rasa.  thank ya . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback