mm

jo det  har varit en dag i dag också .. ska snart  göra nått trevligt .. blir bara så irriterad .. .men men .. fats vissa människor borde leva i verkligheten .
. p.i.n.k.!!
ville bara uttrycka mig ...
det är otroligt varmt.. tråkig dag i skolan .. ... . . .
trevlig hemma .. .städat gått ut och gått 2 .. .ggr...
radio song with regina spector ... .WOW !!!
vart hos hästarna ska  snart göra sit ups och armhävningar . .. 
gillar inte veganer och hulliganer och absolut inte feminister ,, förrutom steffi.. .
zack har åkt...
kväll...
ska städa...
har läst klart den enklaste glädjen ... ska  har börjat på jord under naglarna . .. ja man kan nog resten vid det här laget .. .
jont hemma ,.. han ska fixa nock nock on hevens door på mobilen ... .. .. . .
R:E:S:P:K:T: sa regina...
i got the confidence you lose ..  sa PINK .. .
gillar snö, sam vinter , sommar , musik ,, och choklad,,, ,hhaha åt det i dag  gott .. .

Kommentarer
Postat av: ninah

seriöst , du dom siffrorna jag kan visa för dej är totalt sanna, o du jag tror att jag har träffat o rört vid fler djur än dej iaf .. tror dej själv inte så mkt , haha , okej .. jag har vart på slakterier 5011 gånger minst fröken..., är du rädd för att diskutera elr ..? jag har flera argument och
du vet väl att innan syndafallet så åt ingen kött det var Guds vilja och nu slaktar vi djur som jag vet inte vad , en sak är iaf detta är inte GUDs vilja.

Postat av: ninah

haha , men seriöst , jag o du kommer aldrig att va överens så det är ingen ide , ha du dina åsikter o tankar så har jag mina..

2007-05-27 @ 19:15:49
URL: http://niwnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback