åsså var det jag igen

visste ni att .... ?
kajsa franzen med apostrof kan bete sig som ett svin. Det har jag gjort i dag och alla andra dagar för den delen också enda sen jag var en liten bebis men idag var det alldeles extra .. Det gick bara inte mer min mor liksom exploderade!  Pang! sa det bara .. och orden haglade på mig fula som hemska ,.,,. ... inget vad fint så att säga...
Det var bra gjort av henne .. .sådanna vad ska man kalla det uttryckningar från en förälders sida kan vara bra för då kommer man till en punkt i sitt liv då man förstår vad man håller på med och måste ändra sig .. .åhh en liten klocka ringde i kajsa franzens (med apostrof ) öra! Jag började allt med att säga förlåt till allt och alla .. man måste komma till sådana tillfällen och jag vill verkligen ändra mitt hemska betende .. det kanske inte är så hemskt i skolan men hemma ..det är som att komma till arga huset själv. Det slår blixtrar vare sig jag öppnar munnen eller inte sa mor.. så GUd hjälp jag behöver ändra mig .. och jag tror seriöst ( tro mig eller ej ) att det bara går med din hjälp och min vilja .. .Hörde du det.. .men ibland känns det som om Gud är på semester som adrians plass säger-...... hmm

bilder ovan : p!Nk ,  my chemical romance och mika ... alla skapar trevlig musik måste jag säga ...

nu ska jag läsa den enklaste glädjen .. och jord undernaglarna : frid i själen .. .
 / Kajsa Franz'en ( patriot ) som min engelska lärare kallade mig i dag ,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback