what ¤"#&@

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
va jag blir arg och trött .. fyller imorrn vill bara sova över allt ..
bråkat me allt och alla ...
ska aha ett kalas för mina vänner en då kul men jag vet inte när .. .hmmm
bara e arg hela tiden det e nått fel på mig ..
prata me steffi i dag fick veta hennes liv T yp
stackars människa ... men gillar henne skarpt ..
fick höra att ja vart oduglig och bedrövlig ..
e dt nog .. grät för en gång skull... fast på mitt rum såklart ..
å då så ja hur ful ja vart ,..,. speciellt när man gråter,,
hmm kontisgt liv man har ..




























i get a bad bad feling,,,,,,,,,,,,,,,,,,. cuz i can --
,0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback