Onsdag den 20 juni

för en vecka slutade jag det årliga plågandet.. Tolk : skolan .. om ingen förstod det .. .i dag har de små kurserna för barnen börjat i fem veckor ska detta fortgå , varje onsdag .. JA! heheh .. Ne men det var faktiskt roligt !!!!!!!!!!
nee men det gick väll bra förutom att jag blev lite kort mot vissa nämner inga namn för att allt krånglade ,, fick sedan i bilen en 10 utskällning och predikan om vilken hemskt ouppfostrad och jobbig humörsmännska jag va.. nämner inga namn där heller vem predikaren var !?!=)
trött och körd efter det men slutet gått allting gott jag överlevde.. inte för att alla blev lyckliga och minst jag eller predikaren men man över lever en då .. här vill jag nu ta fram mitt favorit uttryck: Det som inte dödar det härdar .. det sa jag till ett av barnen på kursen i dag  föresten när barnet som förövrigt är min kusin ebba började gråta för hon blev rädd när kasper skulle flänga med huvudet ,.,. ja alltså nu var det inte så att jag bara sa det utan självklart så fikc jag fram en massa uppmuntrande och glada och såså tröstande ord med. . jag är faktiskt inte så hårdhjärtad som min sysyer yster vill på stå  FAKTISKT INTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ville bara säga det så att det står klart för alla nu.. ska i alla fall ringa och be om ursäkt för mitt korta uppförande och ursäkta att jag finna till den som kände sig träffad.. .
vill bara säga så att alla vet jag är :  TRÖTT OCH SLUTKÖRD SOMNA 1 OCH VAKNA 6 DET ÄR 5 TIMMAR OCH JAG RÄKNAR RÄTT OCH BÄGGE TIDERNA BERODDE PÅ SAM..  så nu vet allla det.. .
 
jajajajajajajaj........................... ha ett fint liv folks .. .återkommer när Herren har gett mig mer styrka .. .
p.i.m.p. and p.i.n.k .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback