JO vars så här så det ut i går ..

Det är söndag .. paniken ökar jag må¨ste fixa folk och hästar tills på onsdag. ahhhhhh ville bara säga det.. som sagt det är söndag .. och jag känner mig svimmfärdig och jag är helt seriös.. har ont i huvudet och är yr ! VILL kRÄKAS! jag kan inte heller skriva ordentligt fingrarna lyder inte riktigt.. hmm jag som inte har tid med att vara svimmfärdig .. vi ska få gäster och trots det är söndag ska badrummet skuras och tvättmaskinen gåå.. föresten så har mor eller far tagit särskilt allvarligt med det här att vila på vilodagen ..det går inte i hop med deras " jobba 24 timmar dygnet alla dagar om året - logik" Hedda och jag gick kehnet och kerstin rundan .. . ellen och sam och jag gick till vänneplatsen och vände ... logiskt..
ska snart städa klart mitt rum och sen träna lite .. men först dricka mycket vatten proppa i mig lite piller och fråga Herren i fall det är nödvändigt att vara svimmfärdig en dag som denna.. .
Jag har bakat bröd med hjälp av mamma .. gått rundor me hundarna plockat blommor och sett ett väldigt ohändelserikt pogram av vänner ,. .. hmm .. läste på evelinas blogg. en aldeles förträfflig blogg. kom då fram till hur oseriös jag är i mitt bloggande .. får ta tag i detta bli seriös .. .ja alltså hennes blogg var fantastisk rolig men ahh ja vet inte. . hmm .. e ett  favorit uttryck .. hmm .. så underbara älskade i går ,, den e inte lika bra som första gången man ser den.. finding never land är grejer det .. .min bror rasmus kallar det filmen där det inte händer något i ,, sant men han förstår sig inte på när det blir djupare än vad coops är ,. .ni vet polis filmen med fares fares eller vad han heter .. ne har inte tid att sitta här mer sam vill ha mat ha ett fint liv .. .
image380

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, måste ta tag i mej själv o cylka bort till macken nån dag och hyra Underbara älskade.. är den så bra som alla säger?
Vart har du tagit vägen förresten? Du är ju aldrig inne på msn? :P
/Kajsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback