Grönt

 Klänning/tunika i bomullsvoile
Jag gillar när det är naturnära och grönt, Det är nog därför jag gillar Gudrun sjöden .. uppriktigt sagt så är jag inte så noga med kläder. Det är klart att jag bryr  mig om hur jag ser ut och jag tycker ju att det är lite roligt så i kanten att handla men,.jag är ju trots allt tjej , liksom i det stora hela tycker jag att det spelar  inte så stor roll.. I alla fall så gillar jag Gudrun sjödens sätt att fånga det naturnära.. jag gillar de här bilderna för att de är vackra på något vis ,så lugna.  I fall jag skulle beskriva naturen skulle jag vilja säga att den är lugn och grön..
Skratt! nu må¨ste folks tro att jag är ett miljö - bohem .. flummigt freak som bara springer runt och har sig ungefär som Ernst kirstiener,,, ( han är ju i och för sig en personlig favorit) men i alla fall :
SKratt ! Det är jag inte ! MIn familj kallar mig en hårdhudad, pojk flicka som springer runt och lyssnar på P!nk och skäller ,, slåss , spänner mig och är allmänt arg på allt och alla.. det stämmer ganska väl. Det är bara det att jag är uppvuxen och bor på en gård. Jag älskar djur , blommor , växter och naturen mer än nått annat och jag jobbar med att mjölka kor.. och som kronan på verket av denna konstiga blandning är jag väldigt bohemsisk..
Ja ! så är det och det är nog så jag är .. svårbegriplig med andra ord..
Vill bara säga när jag ändå håller på att jag gillar inte sosialdemokrater och vänsterpartister.. .däremot älskar jag allt som har med centern och jordbruket att göra .. .
ha ett fint liv.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback