Det vackraste ......,.......,.,

Det är så vackert att det gör ont, man vet inte vad man ska göra av ögonblicket eller stunden.. .allt är bara så i ett ...

" Två ögonblicksbilder av det skönaste och det svåraste i livet. Bara timmar emmelan. OCh ändå nästan på samma gång och nästan samma känsla i bröstet. Varför gråter man? Varför skrattar man ?
- Det går en ängel kring vårt hus han bär på två förgyllda ljus , han har en bok ut i sin hand nu somnar vi i Jesu namn."
  Tomas sjödin.
Det  går en ängel kring vårt hus .......
den sjöng alltid min mamma för mig och min lillebror när vi skulle sova .. efter vi hade bett vår aftonbön..  alltid en liten stund efter mamma hade gått och jag hörde min lillebrors snarkningar klättra jag alltid ner för vår lilla våningssäng och öppnade altan dörren som var i vårt rum och gick ut på altanen för att titta efter den där änglen som gick kring vårt hus.  Det som facinerade mig mest var det att änglen både höll två förgyllda ljus och en bok i sina händer ,hur han fick plats med allt ..  Hur det nu var så kollade jag nästan varje kväll efter den där änglen, jag såg den aldrig men jag kunde nästan ana att den var där... och känna dess lugn omkring den...

Kommentarer
Postat av: ninaah

fiint skrivet:)

2007-06-04 @ 21:46:13
Postat av: ninaah

hehe tack kajsa , det ju gick jättebra för dej me , även om du fick stressa väldigt mkt , så blev ju resultat jättebra:d bra jobbat. och jag gillar din blogg så harmoniskt på sitt sätt:) , kram <3

2007-06-05 @ 06:18:03
Postat av: ninaah

Hehe , :D aa olika människor kan vara bra kompisar ändå ,o du är en jättebra kompis:)

2007-06-05 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback