Trouble

Det är söndag och en hel vecka har gått sen förra veckans söndag mycket logiskt..  de där ute förstör min paddock ska nog slå dem lite.. id sovit över . .ahh det var väldigt spexigt.  vi tog en massa kort vid sjön sååå kul.- 
jobbat hela mitt liv känns det som nee,. men jobbat ska upp vid 4 i mor´rn igen för att jobba : mjölka.. såå roligt. .har gått lång runda med mina små skithundar i dag och övat decisplin (eller hur katten man vill stava det!!!  ) med sam... ska träna  snart ja och id lyssnade på p!nk eller snarare så P!nk live at wemeley ( fel stavning ) vi skrattade otroligt mycket .. hon är väldigt rolig.. vi hade såå kul ja och id var hur slarviga som helst och det kan va skönt att få vara det i bland .-. mötte en ölg i skogen vi hade hundar och älgen hade kalvar det värsta läget man kan tänka sig med andra ord. men älgen var för långt bort vi såg den inte men vi hörde den .. .och då kan man ju úndra hur i katten vi  visste att det var kalvar .. jo hon saknade  dem om man s'äger såå och gapade som en galning ,. .sånt kan man lista ut bara man vet hur de fungerar .,,. ,ojojojojojojojojojo ville bara skriva det-.. ja och id kom även fram till att det var inte många jag gillade och att jag slåss ganska så rejält vare sig jag gillar folks eller inte. . h,m jo vars så e ett ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback