snön föll..

och snön föll .... ja nu kan jag sannerligen citera peter jöback.. och snön föll...
det e 10 cm tjock snö här hemma i torestorp... men dessvärre så regnar det nu urs.........................
ursss
men men det överlever man men jag blev så glad tex pulsa rut i snön med häst jaa ni vet allt det där underbart ..
har gjort 10 armhävningar i dag stolt med 1 timmes mellanrum fem i taget .. men ja e stakr på ett annat vis  rååstark.. ha det  e bra .. arbetsstark hmm.. va hos emmie i går oj va kul vi hade det åt massa godis utan att spy upp ' et..
  ja så e det sen så att sen hade vi lite styrka träning fantastisk sen dansa vi me det var hesmkt kul......... eftér ett tag.. oc hså åt ja italenskt....
hmm ska läsa adrian plass... nu  !!!!!!!! kean   E SÅÅ FANTASTISKA BARA LITE DEPRIMERANDE MEN DET E BARA LITE SUNSHINE E GLAD UNDERBAR MELODI  .. åhh va ja längtar efter irland.. oj nu gråter jag snart speciellt när jag lyssnar på den låten den e sorgsen / glad blandat... hmmmm ja har läst och letat upp allt om irland jag kunde i tidningar och böcker i dag e helt besatt nästan nnee men jag längar ...
" lost in the sun can enybody find the hope  ohhhhhhhhhhh can enybody find the hope... i'm lost .. i'm lost .. can enybody fins the hope." melodin e underbar,,,,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback