mitt irland

mitt irland håller på att falla sönder och mitt hjärta .. efter som irland är mitt hjärtas land.. det bryter ner allt som finns i en den där apparaten som skulle pumpa blod... nu pumpar det blod okontrolerat i ett brutet hjärta .. hålet blir bara större och större .. blodet sipprar ut och bildar en stor pöl på golvet som jag sitter på .. med benen i kors och jag gråter för allt blev så fel... mitt liv.....va hände med den dramatiska glada hårdhudade tösafrån tor'restor'rp ... ho hugar int möcke t'e ....hon faller i hop och så ligger hon där... bruten ,,,,,,,,,,.. ett fult slut på en ful tös ... skyll dig själv är det någon som skriker ... du har orsakat allt själv ..rätt rätt skriker någon annan ...
fult skult på en fet och ful tösabit fr¨ån landet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback