DU e alltid mycket vackrare.................

"du e alltid mycket vackrare om du ler "sa min kära emmie en gång... jag e rätt fri tror jag hoppas det e glad försöker .. har bara detta att jag vill spy gjorde det i går och i dag med men rom byggdes inte på en dag som min mattelärare skulle sagt..  i dag har jag skratta så mycket som jag inte har gjrot på och jag skämtar inte nu sen jag kom hem från irland .. tänk vad du förstör ditt liv när du e deprimerad vad mycket härligare det e att vara glad... min kära mela sa till mig i går men du kan ju bli fri från allt det deskruktiva om du vill jesus kan allt.. .hmmm sa jag ,,, hon har rätt ... men jag vet at tdet låter konstigt .. men det e någon susning med det mörka annars tro mig annars hade alla gått runt och aldrg vart deppiga....
det e verkligen någt spännande kan inte föklara detta så synd om den och dne blod, eld, hat , , sorg , död det e något vackert , prata om hur många gånger du har skärt dig ,, spytt eller såå ... det e något vackert och man älskar det tills man blivit helt fri från det då¨avskyr man det onda som det står i psaltaren..och det e fantastiskt...
jag kan inte säga att jag e helt frå susningen finns fortfarande men jag e påväg,,.. .och jag tackar biblen för det ..det som fick mig att vakna i går när jag var verkligen nere vill inte gå in på detalj .. men så läste jag  ca den som inte e med mig den e emot mig.. det e antligen elelr .. vill du vara emot Jesus eööer för.. då bestämmde jag mig jag e för Jesus ..e duu e mot stackars dig säger jag bara ... älskar adrians plass dagbok undeerbar bok läs den en förrvirrad rolig engelsmann som försöker bli en helig och framgåsrik talare.. hahahah
emmie jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback