cccccc

*Hittade detta roliga ja jag vet inte vad jag ska kalla det men i alla fall hittade jag det hos emmies blogg som hade fått det från nån annan. eftersom jag tycker sånt här e lite roligt så blev det så här:
Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Flög

* Dog någon i din närhet?
Nej och Tack Gud för det ...


* Vilka länder besökte du?

IRLAND


* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?

oktober den 29 till november den 6............... gissa varför IRLAND

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
P!nk låtar absoult who know.. gavin låtar , my chemical romance - the black parade, The Poughs - farytale of newyork.. hmmmmmmmmm ,, james morrison... många fler...

* Blev du kär under 2006?
Va tror du .. ja


* Vad gjorde du på din födelsedag?

det var en massa FOLK hos mig och det var min bästa födelsedag...
* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
ganske skulle undvikit en big depress del... av året ...


* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Alex, carl ,

Mina löften:
oj what!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kanske träna mer............................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback