snö

ett mycket vackert ord: snö .......
idag har det vart  en underbar dag!
gick upp på morgonen glad .. har tatt ett beslut nu får jag sluta halv eller halv ... ,svart eller vit .. ja tror jag blev vit.. ja e glad .. för att GUd kan älska en sådan syndare som jag ..
mina syskon e sjuka och jag e på bättringsvägen .. bara jätte hes i alla fall .. ringde Lena åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
för hon e ju hemma nu i sverige .ett lov från irland som hon sa .. . och bara att höra hallo hjärtat i andra sidan luren på breaste götteborska var fantastiskt .. bara kände hur jag hade saknat henne ,., OCh liam .. hon sa att han hade frågat efter mig .. mitt hjärta värmdes lite ... tyckte nästan om barn där va..
jo också pratade vi och så kom hon å red med mig en alldeles vardaglig lufsande tur men i snön och det var bara  SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYSIGT  kan inte´fatat det vi pratade hela tiden och hon va såå skön .. med blå topp luva och allt ...
pluring och tindra uppförde sig och allt var allmänt trevligt ...
hon åkte för en stund sen skulle gratta sin bror i göteborg ..
det snöar nu rätt häftigt .. men vackert .. ja det e verkligen vackert ,...
jag tackar Gud för att jag bor här i svergie där snön finns ...
liam stackarn visste inte vad snö och is var .................
så lycklig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback