livet

har drucket the underbart gått ... lyssnar på pink och försöker skriva en recension det går  faktiskt bra........id va bara så mysig i dag.. e bara så förnöjsam .. .dear mr president... hmm bra låt .. tog en dush förrut oj vad skönt dte är .. sicken lyx man har egentligen i fall man tänkler efter ... vad så sugen på choklad när jag kom hem efter skolan mamma hade massor av choklad .. jag fick inte ta en enda .. kan ni fatat dte var ungefär som att säga du gå och dränka dig det var bedrövligt .. var sur  på mamma i en timme efter det ... är sugen på marknadsgodis.... oj vad jag trvis bra i min nya frisyr .. skönt det hade var tgalet i fall jag inte hade vart dte ,.. .50 cm bara så jaja det växer ut snart i gen som ollie sa... hon kan va kul .. pratade med emmie i dag om advokado...  DET ÄR FAKTISKT INTE KONSTIGT OM MAN INTE HAR ÄTIT DET  bara så ni vet......................... sen pratade vi om musikalen cats hon  HAR VART PÅ DEN.. de ni slå det det gör inte jag ...åhh vill gå på en snart ...  SNART  ... vill shoppa med snart ....ja e  INGEN FJROTIS JAG BARA VILL SPENDERA PENGAR PÅ KLÄDER MEN HAR INGA PENGAR  ................ längtar tills jag fyller gör det snart om 1 månad....Adrians plass dagbok.... Haleluja för den .. .sjöng för gospel för hästarna i dag när jag var i stallet de bara stirra på mig sen fortsatte att glufsa i sig deras mat .. inte ett uns brydde de sig om att jag försökte muntra upp deras tillvaro .. får uppfostar de lite .. hmmm ... pratade med steffi i dag .. världensa underbaraste m'änska i egentligen .. vi hade ne såå kul tyska lektion i dag .. och jag  HATAR TYSLA .  men tro det eller ej denna tysla lektion var rolig .. skujt men oj va go hon e...
blev sugen på att testa wisey nu.. manuel har lite äkta schottish wiskey.. men får inte .........ars så ... spelar piano lite .. jag e enformig.. P!NK:... .. brabra men svär så at tdte står härliga till. . trevligt eheh .. .

valparna växer så at tdte knakar mysigt ... .älskar blommor likt min mor har jag kommit underfund med.. men oj nu blev det ingen recension skriven får sluta nu .. .men men

undra vad alex hade sagt i fall han hade sett mig nu ...hm

e bara så förnöjsam med livet ...

-Leornad varför lånade du våran katt ?
- För att jag aldrig har haft ett husdjur!
- Leornad ! sanningen nu !
- okej jag har haft en guldfisk och en bandspelare...
- Leornad sanning nu !
- OKej jag hade inga fler ursäkter för att komma in och få en skvätt kaffe och hälsa på ... / adrians plass dagbok ( sånt sitter jag och skrattar åt långt in på natten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback