&






" vem saknar du ... GUd !!! men leornad vad då han e la överallt.. jasså jag har inte upptäckt honom här i kyrkan än .. . " ehh gå å lägg dig robb -det här kajsa det är musik detta -det är det säkert pappa men jag måste säga att Queen e bättre "Drugs? You name it , I took it !! "/ A.Moore obsessed saint tea ivy heath i'm not okay ( i promise) and teenagers / my chemical romance musicfan whisky piano concert stage fetch be suitable affair rest rebel note hoarse dont give up??? adrian plass det allra hemligaste ... Bara för att du e ett helgon!!!!!!!!!!!! actually, really trust me " Give me a rest!" / Id "Vet du inte om att jag aldrig kommer hem i gen ,jag blev ett spöke för dig, stupade ,, ångrar du inte allt du inte sa till mig , nu får du aldrig se mig igen. " P!nk THE BEST BAND IN THE WHOLE WORLD QUEEN!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback