Alla får ropa sa mamma!

"Alla får ropa sa mamma! Ropade anton förtvivlat till pappa som tog han aldeles för hårt i armen. De var nämligen på aktuion och Anton hade ropat in ett stort skåp för 1800! "
Jag som anton har varit på aktuion i dag eller hur man stavar det .. OJ de´t var lajbans när jag och mamma kom i gång ropade vi in allt möjligt .. som då absolut var nödvändigt enligt mig och mor dock inte enligt mina båda bröder Rasmus och Robert som var med och såg förtvivlat hur deras moder och syster ropade på det ena och det andra.. en gammal amerika- reskoffert från 1800-talet .. två adla och fina sängar gustaviansk stil måhända .. kanske .. guldljusstakar man hänger på väggen .. ett linne skåp litet och nätt. Stor väggspegel .. Små koffertar och trälåder . .bäcker och burkar och annat smått och gott. . .allt som jag och mamma ropade tillsammans gick inte till mer än högst 800.. Jag är överlycklig och det hela var skitroligt ..  ja mer sånt blir det i framtiden ,, ha ett fint liv . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback