Vår..

Tänk nu var det vår igen. Alla lamm födda, grannarna har fått sina föl, korna hos Morgan ska ut imorrn. Fåglarna sjunger som galninga. Det är varmt och det doftar sött och vår från körsbärsträdet. Artisterna börjar göra bättre musik och man lägger till en lite mer bohem- romantisk manke till. I alla fall jag. Jag var ute och tog kort idag vilket var verkligen roligt.. man ser hur mycket vackert det finns omkring en . .. älskar verkligen naturen .. ikväll är det en massor av folk på båtlandet : grillning och fotbolls kväll .. men efter 1,2 timme jag gick hem med sam och jag tror inte jag går ner igen .. de ska visst stanna länge jajaj vi får väll se.. the arks nya cd : Prayer For the Weekend är så bra !!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback